6. juni 2006

Kärlek är stark, Ebba Grön

Kärlek är stark, kärlek är stark,
kärlek är stark, kärlek är stark.

Vill du bli min tjej? Ja jag älskar dej.
Om du säger kärleksord
så ska jag ge dej allt,
allting jag kan ge.
I det svarta, i det grå
är det du som ger mej hopp.
Viska om den tyst till mej.

Kärlek är stark...

Vi midnatt svischa runt
i stjärnors mörka ljus.
Du tar mej in i dej.
I ljudet av oljudet
ger vi varann allt.
En snäcka som sluter sej
om mej, i dej.
Viska om den tyst till mej.

Kärlek är stark...

Vill du bli min tjej? Ja jag älskar dej.
Ser du djuret i mej?
Om styrkan finns i dej just då
vill jag för fan veta.
I det svåra, i det hårda,
där bara du kan ta mej upp.
Viska om den tyst till mej.

Kärlek är stark, kärlek är knark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...